Підсумки
проведеного заходу «Дня відкритих дверей» у Роздольненському районному суді Автономної
Республіки Крим
25 листопада 2011 року в рамках всеукраїнської акції «День відкритих дверей у суді» ініційованої Українською асоціацією сприяння розвитку судового адміністрирування та Державною судовою адміністрацією України проведено День відкритих дверей.
Мета проведення даного заходу полягає у побудові правового діалогу між судом та суспільством задля покращення доступу до правосуддя, відкритості та прозорості роботи суду, побудови довіри громадян до суду.
Такий захід було проведено вперше з моменту існування суду.
Про проведення заходу були повідомлені: районне управління юстиції, учбово-виховной комплекс «Школа-лицей № 1 Роздольненської районної ради Автономної Республіки Крим, учбово-виховной комплекс Роздольненської школи-гімназії № 2. Розроблена програма заходу.
В цьому заході прийняли участь представник районного управління юстиції, вчителі та учні вищевказаних учбових закладів.
Перед учнями та вчителями виступили та відповіли на поставлені запитання голова суду Пиркало Тетяна Василівна, керівник апарату суду Божко Надія Дмитрівна, головні спеціалісти Шакіров Артем Різванович, Мосейчук Тетяна Анатоліївна, Дрочак Олена Михайлівна, Шиманська Вікторія Леонидівна, помічник судді Гнатюк Євген Миколайович, секретар судового засідання Оголь Ольга Петрівна, головний спеціаліст районного управління юстиції Постнікова Алла Ільїнічна.
Представник районного управління юстиції Постнікова Алла Ільїнічна виступила з лекцією про підліткову злочинність. Керівник апарату суду Божко Надія Дмитрівна та заступник керівника апарату суду Кісєльова Ольга Сергіївна провели екскурсію по суду. Учні та вчителі відвідали кабінет голови суду, зал судового засідання, кабінети працівників апарату суду.
Учні та вчителі позитивно відгукнулись про День відкритих дверей, та висловили бажання в подальшому брати участь в подібних заходах.
Заступник керівника
апарату Роздольненського
районного суду О.С. Кісєльова.
Привітальне слово
Ознайомлення з роботою канцелярії